Tücsök Bajnokai Szerepjáték Klub
A Klub
 
PC Játékok
 
Kritikák
 
World Of Warcraft
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Látogatók
Indulás: 2005-01-12
 
Pontos Idő
 
Cikkek/Kiegészítők
Cikkek/Kiegészítők : Sith Tanai

Sith Tanai

Orion  2005.01.12. 03:41

Az erő sötét oldala... Szerző: Orion

Szith tanai egy messzi-messzi galaxisban
  
"A  jedik  mind  félnek  a  tudástól. Gyávák.  Mással nem  magyarázhatom,  hogy
óvakodnak mindazon hatalomtól, amit  a Birodalom ellen fordíthatnának. Pedig a
mostani vészterhes időkben  szükségük lenne erre a  hatalomra, mert ez jelenti
számukra a túlélést és  a Köztársaság megmaradását.  Ez az az erő,  ez az Erő,
ami eldöntheti a  csatákat, ami  mindörökre megpecsételheti  a galaxis sorsát.
Hogy soha többé ne legyenek a Birodalomhoz hasonló ellenségek..."
 
 
A fönti idézet egy jedi-holokronról származott, feltehetőleg Szith Ötödik Lovagjától. Hogy miért feltehetőleg, arra egyszerű a válasz: a holokron megsemmisült, mindössze egy adattároló tartalmazott információkat az elhangzottakról és a holokronnal történtekről.
A jedik és a Szith-lovagok közti nézeteltérés nyilvánvaló okokból táplálkozik. A jedik nem hajlandók elfogadni azokat a tanokat, amelyek nélkül a Szith-lovagok nem is létezhetnének. Pedig ezek a tanok tényleg hatalmat jelentenek, viszont ennek ára van. Ez az ár jelen esetben az, hogy a hatalom túlzott használata megváltoztatja az Erő-használót, gonosz, sötét gondolatokat ébresztve benne. A változás mértéke mindössze attól függ, mennyire mélyül el a tanonc a tanokban. Minél több tudást gyűjt, annál inkább elemészti a lelkét a sötétség. A másik befolyásoló tényező a mester, aki a rossz útra vezette tanítványát.
A sötét oldal könnyebb út, mint a világos, hiszen könnyebb szabadjára ereszteni az indulatokat, mint megfékezni azokat. Ezért van az, hogy a sötét oldal nagyon minimális idő alatt megnöveli a tanonc Erejét. A növekedés olyan mértékű, hogy egy jedi-tanítványnak tízszer annyi időre lenne szüksége ennek a szintnek az eléréséhez. Ez a játék nyelvére lefordítva annyit tesz, hogy a Szith tanokkal foglalkozó karakter minden egyes Erő-alkalmazás elsajátításánál kap Karakter Pontot, amit csak új sötét Erő-alkalmazások megtanulására és fejlesztésére fordíthat. Cserébe viszont a játékos mindenképpen elveszíti a karakterét, mert azt oly mértékben emészti el a sötét oldal. Ez egy idő után már a külsőn is meglátszik, a karakter egyszerűen öregedni kezd, méghozzá soha nem látott gyorsasággal. Az öregedés mindig a sötét tanok használatának mértékétől függ. Ezért van az, hogy minden Szith-lovag keresi az örökéletet, ki úgy, hogy megszabadítja halhatatlan lelkét halandó testétől, ki úgy, hogy klónozza magát. Ezzel az érzéssel együtt jelenik meg a más élete iránti gyűlölet, amit szintén az öregedés és a vele járó sokk okoz. Az öregedéssel együtt természetesen a karakter értékei is csökkennek, az Ügyesség és az Erő főjellemző 1K-6K-val, de maximum 6K-val és 1K alá soha nem mehet.
Szith Lovagjainak öt Erő-alkalmazást kell ismerniük Szith tanai közül. (Természetesen induló karakter nem választhat ilyen alkalmazásokat, csak az általánosakat.) Ezekre az alkalmazásokra is legalább 3K dobáskódjuk kell, hogy legyen, ez jelenti a biztos tudást. Ha ez megvan, a karakter már Szith-lovagnak mondhatja magát, bár ekkor még korántsem olyan nagy a hatalma, hogy galaxisszerte híres legyen.
Az alábbiakban következzenek a Szith által tanított Erő-alkalmazások! Előre megjegyzem, hogy mindegyik használatáért jár egy Sötét Oldal Pont, mivel jó dolgokat ezekkel az alkalmazásokkal nem lehet művelni, ha pedig lehetne, akkor azt elvből nem tenné egy Szith-lovag.
 
 
 
Erővillám
 
Kontroll nehézségi fok: Könnyű.
Változtatás nehézségi fok: Nehéz.
Hatás: A karakter összpontosítja az Erőt és pusztító villámok sokaságává változtatja. Az áldozat elugorhat előlük, ha Nehéz nehézségi fokra megdobja Kitérését. Ha a villámok találnak, körönként 5K veszteséget okoznak. A Kitérésre vonatkozó nehézségi fok viszont minden körben nő, Nehézről Nagyon nehézre, aztán Hősiesre, végül a villámok sokasága annyira megbénítja az áldozatot, hogy az már mozogni is alig tud és élete ettől a pillanattól a Szith-lovag kezében van.
 
Fojtogatás
 
Változtatás nehézségi fok: Közepes.
Hatás: A Szith-lovag az Erő kezével kinyúl és teljes erejéből megszorítja áldozata nyakát. Az első körben 1K veszteséget okoz, de ez körönként 1K-val növekszik, egészen 7K-ig. Az alkalmazás elől nem lehet kitérni, a kéz követi áldozatát és folyamatosan szorítja. Viszont ki lehet zökkenteni a Szith-lovagot a koncentrációból, így a szorítás is abbamarad.
 
Elemésztés
 
Változtatás nehézségi fok: Nagyon nehéz.
Hatás: Ez az alkalmazás felerősíti az áldozatban a sötét érzéseket és ezeket fordítja ellene. Ezek az érzések és gondolatok szinte belülről marják szét. A hatás minden esetben halálos sebesülés, amely hat körön belül megöli az áldozatot, ha az nem kap megfelelő segítséget.
 
Dühroham
 
Kontroll nehézségi fok: Nagyon könnyű.
Hatás: A Szith-lovag felerősíti a gonosz érzéseit, olyannyira, hogy tombolni kezd, egyfajta harci lázba kerül. Előnye, hogy 1K-val megnő mind az Ügyessége, mind az Ereje, viszont a külvilág számára teljesen eltompul, ezért 1K-val csökken az Érzékelése. Ez a tombolás kívülről úgy néz ki, mintha a lovag önkívületi állapotban lenne.
 
Sötét transz
 
Változtatás nehézségi fok: Nehéz.
Hatás: Valahol a galaxisban meghal egy élőlény.
Megjegyzés: Ennek az alkalmazásnak nem nagy szerepe lehet a játékban, de meg lehet vele magyarázni bizonyos haláleseteket. És ha a karakter kíváncsiságát felkeltette a dolog, akkor a csillagok óvják meg a sötét oldaltól...
Valójában arról van szó, hogy a transz ideje alatt percenként elpusztul egy élőlény a galaxis bármely zugában. A halál oka lehet baleset, gyilkosság, végelgyengülés, de akár öngyulladás és hasonló titokzatos dolog is. Ha a karakter azt akarja elérni, hogy ez a halál az adott rendszerben következzen be, akkor a nehézségi számérték kereken 30 lesz.
 
Sérülés áthárítása
 
Kontroll nehézségi fok: Közepes.
Változtatás nehézségi fok: Nehéz.
Hatás: A Szith-lovag az őt ért fájdalmakat egy másik élőlényre ruházza, aki a lovag helyett szenvedi el a veszteségeket. Ez az élőlény lehet állat, növény, ember vagy más élő fajba tartozó.
 
Járvány terjesztése
 
Változtatás nehézségi fok: Közepes.
Hatás: Egy létező kórt a Szith-lovag tomboló járvánnyá fajíthat. A kórt hordozó ez esetben naponta egy embert fertőz meg. (Ha már több van belőlük, akkor mindegyik megfertőz egy másik egészségeset.) Amennyiben a lovag növelni akarja a járvány terjedésének a sebességét, nő a nehézségi fok is. Napi két emberért Nehéz, háromért Nagyon nehéz, négyért pedig Hősies lesz.
Figyelem: A járvány a lovagot is megfertőzheti, ha nem tesz idejében óvintézkedéseket!
 
Emléktörlés
 
Észlelés nehézségi fok: Könnyű.
Változtatás nehézségi fok: Nagyon nehéz.
Hatás: A lovag ezzel az alkalmazással kitörölheti áldozata agyából annak emlékei egy részét. Ezeket a törlés előtt még átfuthatja, bár ez nem kötelező. Az áldozat innentől kezdve nem lesz képes visszaemlékezni a kitörölt dolgokra.
 
Tudathasítás
 
Változtatás nehézségi fok: Hősies.
Hatás: Ez az alkalmazás Szith tanainak a csúcsa. A Szith-lovag segítségével kihasítja áldozata tudatát, amit teljes mértékben a magáévá tesz. Rendelkezni fog az áldozat emlékeivel és minden tudásával, amit az az élete során szerzett. Ezzel szemben az áldozat lenullázódik. Teljesen üres lesz a feje, ezért ott kezdi, ahol minden élőlény: a csecsemőkornál. Vissza ugyan nem fejlődik, de úgy fog viselkedni, mint egy újszülött, akit újra fel kell nevelni.
 
 
 
Élőlény irányítása
 
Kontroll nehézségi fok: Nagyon könnyű.
Észlelés nehézségi fok: Könnyű.
Változtatás nehézségi fok: Könnyű - Hősies.

Hatás: A lovag átveszi egy általa választott élőlény teste fölötti uralmat. Annak a szemeivel lát, füleivel hall.

 
M.A.G.U.S.
 
Vampire
 
Call Of Cthulhu
 
Star Wars
 
Shadowrun
 
Final Fantasy
 
Egyéb Szerepjáték
 
RPG Paródiák
 
Linktár
 

Naruto rajongói oldal | konoha.hu | Látogass el konoha falujába | KONOHA.HU | KONOHA.HU | KONOHA.HU | KONOHA.HU | KONOHA    *****    Turbózd fel a kreativitásod! Prémium grafikai források a PNG Tree-n.    *****    Anime tematikájú Cinematic trance zene és látványvilág Arcadia fantáziavilágában és még sok más videó a chanelen    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA///PREKAMBRIUM.GPORTAL.HU /// PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO.GPORTAL.HU ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    "TEKERJ VISSZA" - RÉGI KERÉKPÁROK IDÕSZAKI KIÁLLÍTÁSA - BAJA TÜRR ISTVÁN MÚZEUM    *****    Naruto rajongói oldal! Felkerült John Man Ninja címû könyvének elsõ fejezete. Olvass, Filmezz, Tanulj!! KONOHA.HU    *****    Debrecen Nagyerdõaljai, 150m2-es alapterületû, egyszintes, 300m2-es telken, sok parkolós családiház eladó 06209911123    *****    Velaris, a második otthonom Fanfictionból új rész került fel    *****    NSYNC - Ha nosztalgiáznál, vagy érdekel,mi történik most a ByeByeBye elõadóival, akkor nézz be - NSYNC    *****    Szereted az egyedi történeteket? Kíváncsi vagy, hogy mire képes egy hobbi író? Ha igen, nézz be hozzám!    *****    Sziasztok! A Moobius pályázatán elindult két regényem. Kérlek támogass! Bõvebb információt itt olvashatsz. Katt rám.    *****    Sziasztok! A Moobius pályázatán elindult két regényem. Kérlek támogass! Bõvebb információt itt olvashatsz. Katt rám.    *****    Debrecen Nagyerdõaljai, 150m2-es alapterületû, egyszintes, 300m2-es telken, sok parkolós családiház eladó 06209911123    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA